INFORMACIÓ
El Consell Insular d’Eivissa amb la col·laboració del Govern de les Illes Balears, posa en marxa aquesta convocatòria extraordinària d’ajudes amb un crèdit previst de 2.070.000€, per pal·liar els efectes generats per les mesures adoptades per fer front a la COVID-19 i contribuir així al manteniment de la xarxa econòmica de l’illa d’Eivissa. L'ajuda és de 4.500 € per centre de treball o establiment, amb un màxim de dos establiments per persona beneficiària (màxim 9.000 €).
BENEFICIARIS
Consignació pressupostària Línia 1: 600.000 €
Activitats incloses als sectors econòmics d’agències de viatges, empreses d’organització d’esdeveniments i firaires.
Consignació pressupostària Línia 2: 1.470.000 €
Activitats incloses als sectors econòmics de la restauració, centres esportius, acadèmies de dansa, ioga, balnearis i similars, empreses de distribució, que havent sol·licitat participar en la convocatòria extraordinària d’ajudes adreçades a pal·liar les conseqüències de les restriccions motivades per la crisi sanitària de la COVID-19 en els sectors econòmics de la restauració i altres, publicada al BOIB número 16 en data 6 de febrer del 2021, no hagin estat beneficiàries i/o havent-ne estat beneficiàries, hagin renunciat (prèviament a la presentació de la present sol·licitud), per no complir el requisit 2.4 c, 2.4 e o 2.4 f de les bases de la referida convocatòria de febrer.
Reviseu tots els detalls sobre les persones beneficiàries i els requisits a complir en les bases de la convocatòria que podeu trobar publicades en aquesta mateixa pàgina.
INSTRUCCIONS DE TRAMITACIÓ I DOCUMENTACIÓ
El termini per a presentar les sol·licituds començarà el 20 d’octubre de 2021 i finalitzarà el 10 de novembre de 2021 (ambdues dates incloses).
Prepareu la documentació a presentar i recordeu adjuntar-la degudament emplenada a l’hora de realitzar el tràmit de sol·licitud de l’ajuda. És obligatori utilitzar els models annexos en la convocatòria i no s'admetran altres models de presentació diferent. S’admetrà únicament una sol·licitud per persona física o jurídica sol·licitant, en la qual es podrà incloure la petició d’ajuda per a un màxim de dos establiments, i tota la tramitació es realitzarà en línia mitjançant la seu electrònica del Consell Insular d’Eivissa. Per tant, la persona sol·licitant o el representant del mateix, haurà de fer el tràmit de sol·licitud mitjançant qualsevol dels sistemes d’identificació electrònica disponibles (certificat electrònic, Clave PIN...).
DOCUMENTACIÓ
Específica per a la Línia 1
Específica per a la Línia 2
Per ambdues línies
Certificats vigents a nom de la persona física o jurídica sol·licitant de l’ajuda, d’estar al corrent de les obligacions tributàries amb:
Agència Tributària de l’Estat
Agència Tributària de les Illes Balears
Seguretat Social.
Certificat de situació censal de l’Agència Estatal de l’Administració Tributària (AEAT)on s’acrediti que la persona física o jurídica sol·licitant de l’ajuda té domicili fiscal a l’illa d’Eivissa, consta d’alta en l’epígraf de l’impost d’activitats econòmiques indicat a la sol·licitud de la present ajuda en el moment en què es va adoptar l’Acord del Govern de data 11 de gener de 2021 pel qual s’estableix el nivell 4 d’alerta sanitària a l’illa d’Eivissa i què continua l’exercici de la seua activitat en el moment de la sol·licitud de la present ajuda, o altres certificats expedits per l’AEAT on quedi acreditat l’anterior.
Certificat corresponent emès per la Tresoreria General de Seguretat Social on s’acrediti la mitjana de treballadors anual per a l’any 2020.
Títol habilitant per a l’exercici de l’activitatde conformitat amb l’establert a la Llei 7/2013, de 26 de novembre, de règim jurídic d'instal·lació, accés i exercici d’activitats a les Illes Balears (o antiga llicència d'obertura), en vigor i a nom de la persona física o jurídica sol·licitant, en el cas que la llei d'activitats l’obligui a la seua possessió per a l'exercici de l'activitat, o acreditació d’haver sol·licitat el títol habilitant amb caràcter previ a la concessió de la subvenció.